دلکده

دلکده

دلکده

دلکده

عاشقانه من و تو

امروز گذشت 

 خیلی خوب گذشت  

حس خوبی دارم 

 احساس میکنم یک قدم بزرگ توی زندگیمون برداشته شد 

 

خیلی خوشحالم و هیجان زدم 

 

  عشق من دوستت دارم  

میدونستم که همه چیز عالی پیش میره 

میدونستم که خدا همیشه با ماست با ما میمونه 

میدونستم که عشق ما همیشه پیروزه 

میدونم که توام مثل من هیجان زده خوشحال بودی 

میدونم که توام احساس من رو داری 

  

خدایا به خاطر همه چیز سپاس گذاریم 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
عاشق خالق عشق شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ق.ظ http://mygod-.blogfa.com

تبریک
با عشق پاکتون برام دعا کنید
حس خوبی ندارم
دعا کنید

کلاغ سیاه شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.bitooo.blogfa.com

من ، امیدی را در خود
بارور ساخته ام
تار و پودش را ، با عشق تو پرداحته ام
مثل تابیدن مهری در دل
مثل جوشیدن شعری از جان
مثل بالیدن عطری در گل
جریان خواهم یافت
...
...
راه خواهم افتاد
باز از ریشه به برگ
باز ، از " بود" به " هست"
باز ، از خاموشی تا فریاد.

سلام
منو یادتون میاد
اگه هنوزم کلاغی رو یادتونه و غارغاراش رو میشناسید .....
در انتظار حضور دوستان عزیزومهربونم هستم

مریم یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ

یعنی عشق اینجوری هنوزم وجود داره؟
خوش بحالتون قدر همدیگرو بدونین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد