دلکده

دلکده

دلکده

دلکده

تولد ساسان عزیزم

 عشق من  

 

Love Songتولدت مبارک Love Song  

 

امروز خیلی خوشحالم چون خدا تو رو آفریده واسه من  

 

می خوام بدونی بیشتر از همیشه عاشقتم  

اگه گاهی اذیتت میکنم بدون که واست میمیرم و نمیخوام  

 

اذیتت کنم  

بدون تو همه چیز زندگیه منی و دنیام بدون تو معنایی  

 

نداره  

عاشقتم تا ابد حتی روزی که زیر خاک مدفون بشم   

 

 

 

 

میخوام بدونی این و عاشقونه 

 

برای تو نوشته ام شبونه  

برای تو که بهترین نویدی  

برای من از آسمون رسیدی  

میدونم عاشقی یعنی صدافت  

عاشقتم قسم به خاک پایت  

قسم به اون کسی که میپرستی  

تمام تارو پود من تو هستی   

پرنده بخت و طلوع مستی 

پر زدی روی دل من نشستی 

دوستت دارم تا ته بینهایت 

عزیز من تولدت مبارک 

 

 

من محتاج توام!
محتاج نگاه تو،
محتاج لبخند تو،
محتاج احساس تو،
همین!
از این ساده تر و بی تکلف تر در کلام من نمی گنجد!

من محتاج توام که بیایی و مرورم کنی!
با یک هوا هق هق!
با یک جفت نگاه خیس!

من محتاج یک دنیا آسمان ِ ابریَم!
که ببارد،....که برای من بشود،
بهانه ای از جنس معجزه!
تا بگویم تو را به هرمت این ابرها که می گریند قسم! 

عاشقانه می پرستم 

 

 

ساسان عزیزم تولدت مبارک