دلکده

دلکده

دلکده

دلکده

جشن تولد

عزیزم تولدت مبارک

عاشقتم

واسه روزی که واسه همیشه مال من بشی
لحظه شماری می کنم 

ساختن بهانه های با تو بودن
بهترین کار دنیاست واسه من عزیزم
می دونم می دونی بهترین دلیل واسه بودن من
خود تویی 

 



 

 

 

  

بمون واسه همیشه...
بمون و بهونه ی من واسه زندگی باش   

دلیل دوباره صبح شدن و بیدار شدنم باش 

تولدت مبارک

 

 

 

 

 

 

 

 ------------------------------------------------------------------------------------------ 

ساسان عزیزم مرسی  

عشق من امیدوارم بتونم همه تولدهای زندگیم رو کنارت جشن بگیرم 

دوستت دارم تا ابد 

نوشته شده توسط:المیرا

پاکی عشق

امشب دلم میخواد بنویسم برای تو برای خودم  

 

الان نزدیک سحر و من بیدارم و میخوام برای تو 

 

 تو دلکده  قشنگی که ساختیم از عشق بنویسم 

 

 

 

امشب یه حس عجیبی دارم  

 

دلم میخواد تا صبح بیدار بمونم و به تو به عشقمون و به 

 

 خاطرات قشنگمون فکر کنم  

 

فکر میکنم من و تو نصف راه رو اومدیم و سختی هاش رو 

 

 سپری کردیم   

حالا مونده طی کردن مراحل عادی برای شروع یک زندگی  

 

چه زندگی؟   

زندگی من و تو؟ 

   

آره  

  

میدونم که خیلی واسه زودتر شروع شدنش تلاش میکنی و  

  

مطمئن باش از این همه زحمتی که میکشی پشیمون نمیشی 

 

سخته روزهارو بدون تو طی کردن  

 

منم دلم میخواد این روزها سریع بگذره  

 

اما خیلی ها میگن عشق توی زندگی تموم میشه! 

 

من میترسمممممممممم  

 

من و تو این عشق رو ساده بدست نیاوردیم 

 

من میدونم که عشق ما تموم نمیشه 

 

پس باید این فکرهارو دور بریزم و چشم به آینده 

 

 شیرینمون بدوزم    

چقدر دلم برات تنگ شده 

 

چقدر دوستت دارم  

 

و برات بیقرارم  

 

بیشتر از دیروز کمتر از فردا 

  

وقتی با چشمای عاشقت من و نگاه میکنی یک چیزی توی  

 

وجودم شعله ور میشه و شعله هاش انقدر زبونه میکشه که 

 

 من و خاکستر میکنه 

 

هیچوقت اون نگاه شیرین رو ازم نگیر 

 

توی این روزهای عزیز برای خوشبختیمون خیلی دعا کردم 

 

برای اینکه همیشه عاشق باشیم وهیچوقت همدیگر رو ترک 

 

 نکنیم  

 

برای من وجود تو بهترین اتفاقی بود که توی زندگیم 

 

 افتاده 

  

 و من حاضر نیستم این اتفاق رو با هیچ چیز تو دنیا 

 

 عوض  کنم  

 

میدونی چرا؟ 

  

چون هیچ چیز تو دنیا به اندازه تو برام ارزش نداره 

 

چون تو خودت تمام دنیای منی  

 

چون تو نیمی از جسم و روح منی 

 

من هیچ چیز از تو نمیخوام فقط همیشه دوستم داشته باش و 

 

 بهم لبخند بزن  

 

تا با لبخند قشنگت زندگیم معنی بگیره و دوست داشتنت 

 

 زندگیم رو گرم کنه 

   

لحظه هایی که با توام نمیدونم زمان چطوری میگذره انگار 

 

  به  

 

 عشق ما حسادت میکنه و عقربه هاش رو وادار میکنه تا 

 

 با  

 

 سرعت بیشتری بچرخن   

 

 

بازم زمستون تو راه زمستون فصل عشق فصلی که تورو دیدم 

 

 و بهم پیوستیم 

 

فصلی که بهمون یاد داد چطوری عاشق بشیم 

  

ساسان عزیزم می خوام بدونی دیوانه وار دوستت دارم 

 

 شاید 

  

 کلمه دوستت دارم برای عشق ما حقیر باشه 

 

این و بدون اگه نفسی تو وجودم میاد و میره فقط به 

 

 خاطر  تو و عشق تو 

 

اگه زندم و زندگی رو دوست دارم به خاطر اینکه یکی همین 

 

 نزدیکی ها منتظر تا من و در آغوش بگیره و بهم بگه تا 

 

 ابد مال منه بگه دوستم داره و همیشه کنارم میمونه 

 

بیا با من باش و عاشق باش  

              

             دوستت دارم 

 

 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------

  

 

عزیزم 


به شرافتم قسم می خورم این عشق رو تو قلبم حفظ کنم 


قسم می خورم به خاطر تو همه ی تلاشمو بکنم 


همه ی سرمایه ی من همین عشقیه که دارم  


برای همیشه 

 

نوشته شده توسط: ساسان