دلکده

دلکده

دلکده

دلکده

تقدیم به عشق جاودانم ساسان

به تو تقدیم میکنم تمام احساسات دورنم را که مشتاقانه تو را طلب میکنند 

 

  به تو تقدیم میکنم لحظه لحظه های دلتنگی ام را که به وسعت تمام روزهایی است که بی تو سرکردم 

  

وبه تو تقدیم میکنم عشق را که در تپشهای قلبم و دراشتیاق چشمان همیشه منتظرم یافتم 

*این ارزشمندترین هدیه من به توست*

*گوشه ای از قلبت پناهش ده*

*وبا خورشید مهربانی ات نگهبانش باش*

*همیشه در خاطرم خواهی ماند*  

  

 

*مثل خورشید میمونی میون این همه تاریکی  

*وقتی طلوع میکنی ظلمت دلم فراری میشه  

*سیاهی غم وغصه کنار میرن وعشق تو سلطان قلبم میشه. 

*وقتی حرف میزنی صدای ناز تو تا اعماق دلم نفوذ میکنه  

*جز صدای قشنگ تو دیگه هیچ چیزی نمیشنوم... 

*عشق پاک تو همه وجودم و همه زندگیمو لبریز کرده  

*داشتن تو بودن با تو زیباترین و بزرگترین آرزوی منه.  

*آرزویی که سالهاست با منه ... 

*صورت مهربون و چشمهای معصوم تو 

*هیچوقت از ذهنم پاک نمیشه 

* همون چشمهایی که برق نگاهشون  

*تاب ایستادن روازم میگیره. 

*وقتی باهات حرف میزنم  

*قدرت نگاه کردن به چشمهای گیرای تورو ندارم  

 *وقتی نگاهت میکنم  

*وقتی میبینم شادی و میخندی  

*وقتی صورت کوچیکت گل میندازه 

* و مثل یه غزال گریز پا همه جا سرک میکشی 

* اگه یکم دقت کنی چشمهای نگرون منو میبنی  

*که همه جا همراهت میاد 

* پشت هر دیواری گوشه هر پنجره ای به انتظار میشینه  

*تا تو بیایی و یه لحظه هم 

 *مهمون عزیز کرده دل عاشقم بشی..  

*میخوام از آرزوهام بگم برات : 

* دوست دارم یه روز ابری زیره نم نم بارون دستهای گرم *تورو تو دستام بگیرم و پا به پات قدم بردارم اونقدر *باهات راه برم که دیگه نای ایستادن نداشته باشم دلم *میخواد یه روزی وقتی نگاهت میکنم وقتی چشم تو چشمات *دارم بدونی که عاشقتم بدونی وبدونم که ماله همیم .... 

 *اگه اون روز بیاد من خوشبخت ترینم .. 

* هدیه من به تو یه آسمون ستاره است  

*توی دل کوچیک من پره ستاره است 

* میخوام تو ماه دلم باشی  

*بیایی و با نور دوتا چشمهای قشنگت  

*شب دلم رو نورانی کنی.. 

 *ماه پیشونی من 

* میاد روزی که عشق تو بهم جرات بده 

* تا آرزوهامو فریاد بزنم 

* به امید اون روز. 

* دوستت دارم* دوستت دارم *دوستت دارم* 

 

ای یار من به لحظاتی بنگر که دوری ها تمام شده 

 

به عشقی فکر کن که آغاز خواهد شد در کنار هم 

 

  من و تو تنها کلبه عشق را بر فراز دشتی سبز خواهیم ساخت

 

و دستهای تو گرمی کلبه مان خواهد شد 

 و نگاهت روشنایی  

 و  عشقت مرا سیراب خواهد کرد 

 

 

----------------------------------------------- 

سلام عزیزم
اول میخوام بابت این تاخیر به خاطر اسباب کشی ازت معذرت بخوام
وقتی از احساست برام میگی با تمام وجود لمسش میکنم
من افتخار می کنم به قلم فوق العاده تو
دوست دارم بدونی سخت ترین لحظه های زندگیم با فکر کردن به تو برام آسون میشه 

 بزرگترین انگیزه من واسه تلاش برای زنده بودن  تویی
آنقدر دوستت دارم که بیانش سخت نیست... غیر ممکنه
خدا میدونه چقدر برای لحظه هایی که نیستی سختی میکشم واسه بودنت مشتاقم
تمام احساسم رو می خوام خیلی ساده بهت بگم
خیلی ساده عاشقت شدم اما تحت سخت ترین شرایط هم نمیگذارم این عشق از بین بره French Kiss 

نوشته شده توسط: ساسان 

-----------------------------------------------

نظرات 21 + ارسال نظر
ام.سی جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ http://mcms2.com

سلام
دست به قلمتم بد نیست
بیا تو سایتم عضو شو برات قسمت های مختلفی دارم
حتی برای ساسان

عاشق خالق عشق شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.mygod-.blogfa.com

و من برای اتفاق افتادن تمام این لحظه ها دعا می کنم
خوشبخت باشید دوستان عاشق من
خدا پشت و پناهتون باشه
یا علی

احسان شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ http://ehsanbaran.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
تبریک میگم
از این به بعد هر جا که پای دل وسطه خودت لینکم کن ...

روشنک شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.raminwafa.blogfa.com

المیرا و ساسان عزیز سلام.

ممنون از اینکه با خبرم کردین.

متن زیبایی بود و آرزو می کنم که عشق تون همواره جاودان و پاک بماند و قدر این لحظه های لبریز از عشق با هم بودن و تلاش برای با هم ماندن رو بدونین.

دوستدار شما...روشنک

[ بدون نام ] شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام

ممنون که اومدی و خبرم کردی المیرا جون من پنچ شنبه تا دیشب رفته بودم شیراز

اونجا باغ داریم جات خالی و لی موقعی که دیشب رسیدم خونه دیگه حال نداشتم

و همون موقع خوابم برد و صبح زود هم طبق معمول رفتم سرکار تاالان اینجا هوا خیلی کثیف هست گرد خاک اجازه نمیده

بری بیرون ولی منم که رفته بودم بیرون الان مریض شده ام .....

این هم دلیل غیبتم بود امیدوارم که غیبتم وجه باشد

علی رضا یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام وبلاگ باحال و عاشقانه ای دارید
آقا ساسان خوش بحالت همیشه دلم میخواست عشق منم اینطوری دوستم داشته باشه ولی افسوس.....
قدرش رو بدون
ما که بهم نرسیدیم ایشالا شما برسید
براتون آرزوی خوشبختی میکنم

مرجان یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ http://relaxgirl.blogfa.com/

سلام عزیزم من لینکت کردم

پرستو یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ب.ظ http://parastoo44.blogfa.com

سلام
محشره به مولا
حال کردم

موفق باشی

میبوسمت

پریا دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.tato-designer-en.blogsky.com

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤.......¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

____xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxx خوش باشیددددداxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________x
________xx
______xxx
_____xxxx
___xxxxxx
___xxxxxxx
____xxxxxxxx
______xxxxxxxx
________xxxxxxxx
_________xxxxxxx
_________xxxxxxx
________xxxxxx
_____xxxxxxx
____xxxxxx
___xxxxx
__xxxx
_xxx

ساسان دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.del-kadeh.blogsky.com

سلام عزیزم
اول میخوام بابت این تاخیر به خاطر اسباب کشی ازت معذرت بخوام
وقتی از احساست برام میگی با تمام وجود لمسش میکنم
من افتخار می کنم به قلم فوق العاده تو
دوست دارم بدونی سخت ترین لحظه های زندگیم با فکر کردن به تو برام آسون میشه بزرگترین انگیزه من واسه تلاش برای زنده بودن تویی
آنقدر دوستت دارم که بیانش سخت نیست... غیر ممکنه
خدا میدونه چقدر برای لحظه هایی که نیستی سختی میکشم واسه بودنت مشتاقم
تمام احساسم رو می خوام خیلی ساده بهت بگم
خیلی ساده عاشقت شدم اما تحت سخت ترین شرایط هم نمیگذارم این عشق از بین بره

سید جعفر سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ق.ظ

گفته بودم که بیایی دل من شاد کنی
طایر بسته پری از قفس آزاد کنی
زفراق تو که دیوار دلم ویران است
قدمی رنجه کنی جانه ای آباد کنی
شب و روزم به خیال تو به امید تو گذشت
طلب باقی عمرم تو ز بیداد کنی
اشک چون سیل دهان می رود از حسرت تو
کی شود لحظه دیدار مرا یاد کن
بس که در آرزوی دیدن تو می سوزم
ترسم آخر که مرا همدم فرهاد کنی

سلام خوبی
مرسی که به من سر زدی و از آسمان نگاهت ستاره ای را برایم به یادگــار گذاشتی باز هم بیا
بای بای

توکا سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ق.ظ http://tookashakiba.blogfa.com/

سلام
ممنون از حضورت
اصولا من همیشه دیر میرسم باید عادت شده باشه !!!! در کل شرمنده .
ولی در مورد عشقی که ازش مینویسی زیباست خیلی زیبا برای با هم بودنتون فقط میتونم دعا کنم .
دوست دارم لحظه یکی شدن از حس عاشقی منو هم دعا کنید .
ولی در مورد وبلاگ دومتون لینک میکنم خوشحال میشم که با هم باشیم .



شاد باشید و سر بلند

شمیلا سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ

عاشق باش. دیگران رو ببخش نه برای اینکه سزاور بخششند بلکه برای اینکه توسزاوار آرامشی

بهونه چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ http://sahneh2006.blogfa.com

سلام بچه ها
همیشه سبز و عاشق و شاد باشید ...
امیدوارم همیشه و همیشه همینطوری دلتون برای هم بتپه .

پیمان بلا چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ http://peyman0511.blogfa.com

سلام[گل]
خوبی؟
ممنون که سر زدی...
متن قشنگی نوشته بودی...
همیشه میگن آنچه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند...[رضایت][گل]
خوش باشی و موفق...[گل][گل][گل][گل][گل]

سید جعفر جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ق.ظ http://jkhonzar.blogfa.com

هر نفس از ته قلبم ، حس نفرین تو دارم
از تو خاطرات قلبم ، جای پات رو بر می دارم
روی هر سایه ی از تو ، اشک مرگتو می بارم
دل خستمو دوباره با خودش تنها می ذارم
به چی می نازی بی حیا ، به اون شب های رنگ خواب
به اون دل های هرزه که می شن برات بی تب و تاب

توی آغوش کدوم غریبه ای که هوای عاشقی زد به سرت
شب رو تا صبح پیش کی سر می کنی
سر تا پات ، بوی هوس می ده تنت
من از خدا نمی گذرم اگه از تو بگذره
اگه تو رو ببخشه و آتیش به قلبت نزنه

آخرین حرف دل من با تو نیست با بی کسیمه
که یک روز خاطره هامو باید از تو پس بگیره
زنده موندم که یه روزی تو رو آواره ببینم
بیام و یک جای قصه انتقاممو بگیرم
بذار بگم مرده نگات تو گریه ی نفرت من
می خوام تو رو برنجونم تا گم شی از قسمت من

توی آغوش کدوم غریبه ای که هوای عاشقی زد به سرت
شب رو تا صبح پیش کی سر می کنی
سر تا پات ، بوی هوس می ده تنت
من از خدا نمی گذرم اگه از تو بگذره
اگه تو رو ببخشه و آتیش به قلبت نزنه

سلام خوبی من اپم
خوشحال میشم بهم سر بزنی و از آسمان نگاهت ستاره ای را برایم به نشان بگذاری
منتظر هستم

منتظر حضورت سبزتان در وبلاگ هستم

میلاد آخرین حجت خدا دوازدهمین ستاره درخشان آسمان امامت وولایت ، یوسف فاطمه (س)حضرت حجت بن الحسن العسکری ، امام زمان علیه السلام برهمه ارادتمندان حضرتش و همه دوستان وبلاگ نویس محترم مبارک باد

[گل][گل][گل]

یکی ازماچارتا شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ http://fattaneh.persianblog.ir

سلام عزیزان من....آدم عاشقی شما رو که میبینه هوس عاشقی میکنه....پایدار باشین....از لینکتون ممنونم....منم لینکتون کردم...

توکا یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:15 ب.ظ http://tookashakiba.blogfa.com/

سلام
ممنون از حضورت
**************************************************

امروز درون سینه ام دردی ز عشق افتاده است
آن یار زیبا روی را این دل ز خویشش رانده است
سالی گذشت از آن نگاه ، از آن نگاه اولین
از آن نگاه ساده اش تیرش به قلبم خورده است
از آن زمان عاشق شدم در پیش خلق رسوا شدم
از گرمی اردیبهشت عشقش به قلبم زنده است
آن روز های پر شکوه ، لبریز از شور و سرور
آن خنده های شکرین در پیش چشمم مانده است
اینک دگر آن حرفها ، آن کار های اشتباه
در پیش روی یار من ، بی آبرویم کرده است
دیگر میان سینه اش ، در قلب پاک و روشنش
جایی برای عشق نیست ، یاد مرا زدوده است
در سالگرد جشن عشق تنها شدم با یاد او
من ماندم و تصویر او ، اشکی که کنج دیده است
شمع به روی کیک جشن از قصه ی من آب شد
پروانه ی بر گرد او از غصه ی او مرده است
تنگ غروب و آسمان لبریز است از عطر اذان
ای خالق آیین عشق ! . . . . مرا بخشیده است ؟
********************************************************
التماس دعا
موفق باشی

روشنک پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.raminwafa.blogfa.com

سلام

امیدوارم که شاد و سلامت باشید.

مشکی پوشان عاشق رو به روز کردم ازتون دعوت می کنم که با حضورتون به مشکی پوشان عاشق یه ستاره موندگار هدیه بدین.[گل]

به تشکر....رامین و روشنک×مشکی پوشان عاشق×

علی یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ http://onlyredman.blogsky.com

سلام دوست خوبم
.
به دیدنم بیا که پنجره ی چشمانم مشتاقانه منتظر طلوع حضور توست.
.
چشم در راهم.
.
اردادتمند همیشگی ...علی

علی یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ب.ظ http://onlyredman.blogsky.com

سلام دوست خوبم
.
به دیدنم بیا که پنجره ی چشمانم مشتاقانه منتظر طلوع حضور توست.
.
چشم در راهم.
.
ارادتمند همیشگی ...علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد