دلکده

دلکده

دلکده

دلکده

عاشقانه من و تو

امروز گذشت 

 خیلی خوب گذشت  

حس خوبی دارم 

 احساس میکنم یک قدم بزرگ توی زندگیمون برداشته شد 

 

خیلی خوشحالم و هیجان زدم 

 

  عشق من دوستت دارم  

میدونستم که همه چیز عالی پیش میره 

میدونستم که خدا همیشه با ماست با ما میمونه 

میدونستم که عشق ما همیشه پیروزه 

میدونم که توام مثل من هیجان زده خوشحال بودی 

میدونم که توام احساس من رو داری 

  

خدایا به خاطر همه چیز سپاس گذاریم 

 

یک لحظه فراموش نشدنی

فرادا برای من یک روز مقدس یک روز با ارزش 

نمیدونم چه احساسی دارم  

دستم میلرزه 

احساس خوبی دارم 

خیلی خستم  

اما نمیتونم بخوابم  

چون هیجان تمام وجودم رو فرا گرفته 

به فردا فکر میکنم 

 به من  

به تو  

به لحظه های با هم بودن 

به احساس پاکمون 

 به سختی هایی که کشیدیم 

و حالا  

میتونیم تو این لحظه سختی ها رو به دست باد بسپاریم  

 و از این لحظه لذت ببریم 

دوستت دارم عشق جاودان من 

 تا ابد عشقمون پاینده باد